ibland vill man bara sätta sig ner

ibland kan jag bli väldigt rastlös. som ett resultat av detta så vill jag se på något, oftast brukar det bli någon serie av något slag. oftast så är det så att jag ser dem nya avsnitten av serierna jag följer så fort dem kommer ut och inte när jag är rastlös. förra veckan så hittade jag dock några "web"-serier som går på youtube och inte på någon traditionell tv-kanal, jag har även hittat en serie på svtplay, denna brukar dock gå på svt.

dagens 2 tips är:

Youtube-serien: RCVR - sci fi, väldigt bra/snyggt filmad o producerad. som utspelar sig under 70-talet i USA o handlar om UFO:n



SVT/SVT-playserien: Niklas Mat - tv-kocken niklas tar med oss till 8st extremt kända/lyxiga restauranger i världen där han PRAO:ar i 1 vecka för att i slutet hitta på en rätt inspirerad av restaurangen.

Avsnitt 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0