mycket snack men lite verkstad

det har varit extremt dåligt uppdaterat här under jullovet och jag kan inte skylla på någon annan än mig själv. Under lovet ska jag bl.a. umgås med familj o vänner. författa ihop ett mail för att skicka ut till diverse företag gällande med x-jobb. färdigställa/börja med min examensuppgift till tidningsdesignskursen som ska redovisas den 14/1. börja fundera ut min ansökan/arbetsprov till Hyper Island o slutligen jobba 4 dagar. tur att jag redan är klar med lab 2 och att det tyvärr är för lite snö för att kunna åka skidor, annars hade det varit svårt att hinna allt :)

kan visa det jag gjort hittills i min tidningsdesignkurs; uppgiften är att göra en redesign av en tidning, jag valde skidtidningen Åka Skidor. Hittills har jag gjort två omslag, ett som är tänkt för lösnummer läsare och ett för prenumeranter, ni får gissa vilket som är till vem.



sen har det ju även varit nyårsafton. denna spenderades lugnt o skönt med med min familj då min bättre hälf rest iväg till Mexico. men mer om det imorgon. nu när det är så långt mellan inläggen så kan jag ju inte ge er allt på samma gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0