nyår

nytt år nya möjligheter brukar man ju säga. jag tänkte berätta om min nyårsafton. den spenderades lugnt med min familj. vi åt asgott och hade de trevligt. va ute runt 22 för att smälla lite smällare o raketer med Vilgot, men jag tror det var jag och Kenny som uppskattade det mest.

Meny:

Förrätt: Laxrullar med Wasabikräm och rullade i sesamfrön på en bädd av ruccola och bladspenat akompanierat av hjärte-körsbärstomater.


Varmrätt: Cheddar och timjan inbakad fläskytterfilé tillsammans med potatispengar och en rödvins och lingon sås.


Efterrätt: Vitchokladpannacotta med en fruktkompott av bl.a. hallon och ananas.


allt var extremt gott, sen blev ostbricka, julgodis och champagne senare på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0